Какав радостан дан!

Posted Saturday, April 23, 2011 by Мала сестра
Удахни ме и полети  са мном. Ослободи ме, скини ми ланце обичности и страха од новога , отвори ми очи и пусти да пијесак исцрта у њима скице новог бића, нове мене, спремне за лет изнад сунца, изнад свијета, изнад живота, изнад вјечности. Покажи ми ко сам.
Будим се и растем. Учим. Посматрам стару себе, мијењам се. Могла сам да гледам - не и да видим. Могла сам да говорим - не и да кажем оно што желим рећи. Могла сам да ходам - не и да направим сигуран корак напријед. Знала сам да издам саму себе у најтежем тренутку, била сам нестабилна, пуштала живот да ме носи од случаја до случаја, без икаквог реда , без видног разлога, без покушаја да схватим смисао. Била сам само празан оклоп, биће у покушају. Била сам... Сада желим бити нешто ново, а ти ми можеш помоћи.
Од данас имам храбрости да вјерујем људима. Од данас имам снаге да стојим на својим ногама. Од данас се не плашим свјетлости. Могу држати Сунце на длану, могу га пустити да ме загрије, освијетли и најмрачније дијелове. Можда ће бољети, али сам сигурна да вриједи издржати  тај бол.
Приближавам се великом сазнању, упознаћу праву себе. Моћи ћу да дотакнем свој нови, још крхки облик. Моћи ћу да бирам тренутак, околности. Ватра, вода, земља и вјетар - какав радостан дан! Помирићу у себи свјетлост и таму. Ускладићу покрете, осјетити сву хладноћу ватре и чврстину облака. Промијенићу сценарио. Поништити сва досадашња сазнања, све чињенице и сва правила. Показаћу да је тренутак вјечност. Смјестићу се у њега и ту живјети изнад свега.
Склапам дланове. Осјећам да пијесак клизи по мом лицу и мијења га. Мој оклоп сагоријева под водом. Сунце ми даје могућност да на нови начин гледам ствари.Вјетар ме буди. Поново сам рођена.

2 comments:

  1. Letnja Oluja

    ''Склапам дланове. Осјећам да пијесак клизи по мом лицу и мијења га. Мој оклоп сагоријева под водом. Сунце ми даје могућност да на нови начин гледам ствари.Вјетар ме буди. Поново сам рођена''
    Предивно!!

  1. ТоМЦаа

    Предивно. И инспиративно. И буди нека лепа осећања :)

Post a Comment